دفترالکترونیکی من

یک دفتر درقالب الکترونیک

دفترالکترونیکی من

یک دفتر درقالب الکترونیک

دفترالکترونیکی من

خوش اومدید!:)♡
داستان جدیدم «دری به سوی سرزمین تسخیر شده»هست. حتما بخونیدش:)
راستی چالش۲۱روزه قهرمان شدنم انجام بدین خیلی عالیه•-•

بایگانی

معرفی

سلام.

اسم مستعارمن فریالهست  وهمینطور که مشاهده میکنید،این وبلاگ منه.

حدودا یک ماه پیش این وبلاگ رودرست کردم ولی الان تصمیم به راه اندازیش گرفتم.

از این به بعد قراره مطالب وعکس هایی رودراختیار شما قرار بدم وامید وارم که دوستشون داشته باشید ودرست ازشون استفاده کنید.لطفا ازمطالب این وبلاگ سوءاستفاده نشه چون به هیچ عنوان راضی نیستم.باتشکر ازوجود گرانبهاتون.

  • Mahdeih shahbazi

نظرات  (۳)

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما

ممنون از انتشار محتوای بسیار خوبتون.  بنده هم در زمینه  تولید محتوا در بلاگ های فارسی فعال هستم. اخیرا با وب سایتی آشنا شدم با نام " پرسپت " که محل بسیار مناسبی برای بلاگرها هست. همچنین وقتی فهمیدم که میشه از نوشتن مطالب کسب درآمد هم داشته باشم خیلی برام جذاب بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این سایت خوب رو به  دوستان دیگرمعرفی کنم. حتما به این سایت خوب مراجعه کنید قطعا امکانات و فضای بهتری رو برای شما  فراهم می کند. آدرس سایت percept.ir هست.

 موفق باشید

پاسخ:
متشکرم

پاسخ:
:) 

میشه وبی رو که باهاش اومدم فالو کنی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی