دفترالکترونیکی من

یک دفتر درقالب الکترونیک

دفترالکترونیکی من

یک دفتر درقالب الکترونیک

دفترالکترونیکی من

خوش اومدید!:)♡
داستان جدیدم «دری به سوی سرزمین تسخیر شده»هست. حتما بخونیدش:)
راستی چالش۲۱روزه قهرمان شدنم انجام بدین خیلی عالیه•-•

بایگانی

☆|دری به سوی سرزمین تسخیر شده1|☆

جنیفر¹_ سلام،من جنیفراسمیت هستم و15سالمه.ازپرورشگاه جورج اسمیت اومدم. 

آلِن²_ هدفت برای درس خوندن چیه؟

جنیفر_اوم،من میخوام،یک نویسنده بشم. 

آلن_بسیارخب.خانم آلبرت،میتونید دختر هاروببرید. 

آلبرت³_عذرمیخوام، اوناقبول شدن؟ 

آلن_نتیجه رو به خودتون اعلام میکنم. 

آلبرت_اگه قبول شده باشن بعدش باید چه اقدامی براشون بکنم؟

آلن_احتیاج به اقدامی ازطرف شما نیست...وقتی قبول شدن ماخودمون اسم اونهارو به شاگرد های مدرسه اضافه میکنیم.عذر میخوام خانم آلبرت!خیلی هاتوی نوبت هستن،بهتره اونهارو زیادمنتظر نذارین! 

آلبرت_اوه بله! خدانگه دار خانم آلن.دخترها!دنبالم بیاین! 

آلن_خدانگه دار. خب،خودتون رومعرفی کنید... 

              ***

همونطورکه شنیدید،من "جنیفراسمیت" هستم و15سالمه.من درپرورشگاه جورج اسمیت زندگی میکنم.پرورشگاهی که توسط خانم جسیکا آلبرت مدیریت میشه ودختروپسر های زیادی زیرنظر اون ودرپرورشگاه جورج اسمیت زندگی میکنن.بزرگترین دختر دراونجا،الیزابت هست که17سالشه وبزرگترین پسردراونجا،مکس هست که10سالشه.


¹-جنیفر²-مدیر مدرسه ی دخترانه تام مَک بِراید³-مدیرپرورگاه جورج اسمیت

  • Mahdeih shahbazi

نظرات  (۱)

این پارت خیلی قشنگ بود:)

پاسخ:
مرسی:) ♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی