دفترالکترونیکی من

یک دفتر درقالب الکترونیک

دفترالکترونیکی من

یک دفتر درقالب الکترونیک

دفترالکترونیکی من

خوش اومدید!:)♡
داستان جدیدم «دری به سوی سرزمین تسخیر شده»هست. حتما بخونیدش:)
راستی چالش۲۱روزه قهرمان شدنم انجام بدین خیلی عالیه•-•

بایگانی

انیمه

میدونید چیه؟من تاحدودا یک ماه پیش،عاشق انیمه بودم وهمش انیمه نگاه میکردم.ولی نمیدونم چرا جدیدا باوجود اینهمه انیمه های جدید وقشنگ اصلا نمیخوام انیمه ببینم وبیشتر میرم طرف فیلم های اکشن وتخیلی.

  • Mahdeih shahbazi

نظرات  (۱)

چقدر منی:\

پاسخ:
😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی