دفترالکترونیکی من

یک دفتر درقالب الکترونیک

دفترالکترونیکی من

یک دفتر درقالب الکترونیک

دفترالکترونیکی من

خوش اومدید!:)♡
داستان جدیدم «دری به سوی سرزمین تسخیر شده»هست. حتما بخونیدش:)
راستی چالش۲۱روزه قهرمان شدنم انجام بدین خیلی عالیه•-•

بایگانی

درمورد داستانم...

خب دوستان عزیزم من فعلا تا اینجای داستانم نوشتم.امید وارم تا اینجاش رو دوست داشته باشین.ادامه داستانمو مینویسم و براتون میفرستم.

یادتون نره،پارت های بعدی خیلی جذاب تر میشه؛)

تا اینجاش چطور بود؟

دوس داشتین؟

نظراتتونو برام کامنت کنین؛)

  • Mahdeih shahbazi

نظرات  (۳)

کامل نخوندمش ولی تا همینجایی که خوندم ... داستانت داره داد میزنه که قراره خیلی باحال تر باشه +_+

+آشنا شیم؟!+_+

پاسخ:
بل بل خیلی ممنونم:) ♡
چرا که نه:) 
من مهدیه ام و ۱۳سالمه. شماچی؟ 

منم غزلم و سیزده سالمه +_+و

پاسخ:
از آشناییت خوشبختم غزل جان:) 

ببین اصلا کیف کردم.

خیلی قشنگ بود.

جدی میگم.

فقط یکم بیشتر طولش بده. جمله هارو زود تموم نکن.

پاسخ:
باچه:) ♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی